raid

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 23 Sty 2002, 17:01:07 CET

On Wed, Jan 23, 2002 at 04:42:33PM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:
> Witam!
>
> Zastanawialem sie nad zainstalowaniem linux-a na raidzie.
> Mam zamiar zakupic kontroler ide (najprawdopodobniej z adapteca),
> ale nie wiem, jak wyglada wsparcie dla takowych w PLD i w ogole na
> linuxie. Macie jakies doswiadczenia z tym?

Installer wspiera tylko SCSI raidy, możesz mieć więc problemy z
instalacją. (jakby Ci się udało, to daj znać ;) Dodanie tego do
installera powinno być proste (tak samo jak SCSI RAID, tylko inna nazwa
modułu i urządzeń???)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-