raid

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 23 Sty 2002, 17:11:59 CET

On 23 Jan 2002, Rafal Cygnarowski wrote:
> Zastanawialem sie nad zainstalowaniem linux-a na raidzie.
> Mam zamiar zakupic kontroler ide (najprawdopodobniej z adapteca),
> ale nie wiem, jak wyglada wsparcie dla takowych w PLD i w ogole na
> linuxie. Macie jakies doswiadczenia z tym?

Osobiście używałem kontrolera firmy 3ware. Jest o tyle fajny że sterownik
jest od dość dawna w źródłach kernela i działa jako SCSI (/dev/sda),
no i nie ma problemu z instalatorem. Dla mnie podstawową sprawą przy
wyborze kontrolera było czy firma daje/udostępnia żródła sterownika.
Bo nawet jak on jest super/hiper/tani i jest tylko 'moj_raid_RH71.o'
to dziękuję, wolę PLD. :))
pzdr
Stacho Pal