Jak ustawic profile dla usera?

Marcin betasys w kki.net.pl
Czw, 24 Sty 2002, 12:23:38 CET

> katalog /etc/sysconfig/rc-inetd duzo ci powie i dokumentacja do rc-inetd
> twoim przyjacielem :)
> Powiem tylko ze /etc/inetd.conf jest generowany przez skrypty startowe na
> podstawie plikow we wskazanym katalogu. Szablon tych plikow dostepny w
> dokumentacji

Pięknie już chyba sobie poradziłem, ale man dla rc-inetd i podobnych nie
działa.
Ptyanie - gdzie w PLD mogę poczytać o PLD? Co, gdzie i jak poustawiać, jak
się z tym systemem zaprzyjaźnic, etc? Do Slacka miałem trochę literatury
wydrukowanej z Internetu i ksera z różnch publikacji a o PLD nic prawie nie
wiem i się męczę jak głupi ;).
W komputerze z PLD mam dwie karty 3c509 (10 MB ISA) i 3c597 (10/100 EISA) i
całość chodzi na EISA'e a system nie widzi zwykłej karty 10 MB i nie wiem
jak ją doinstalować? Próbowałem modprobe 3c509 ale system daje mi jakieś
dziwne komunikaty z których nic nie rozumiem.

Pleasssse poratujcie jakimś adresem Internetowym gdzie mógłbym poczytać o
PLD i jego instalacji i konfiguracji (na http://www.pld.org.pl już byłem ale
nie znalazłem nic dla mojego lamerstwa odpowiedniego)

Marcin

---
 99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
                   http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
---