ssh i rsa authentication

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Czw, 24 Sty 2002, 20:23:52 CET

On Thu, 24 Jan 2002 19:33:01 +0100, you wrote:
>Witam!
>
>Mam na kilku serwerach włączone logowanie przez ssh wprost na roota przez
>RSA. Na wszystkich z wyjątkiem jednego działa ok. Na tym "wyjątkowym" próba
>logowania kończy się niepowodzeniem, a w logach otrzymuję:
> sshd[4577]: PAM rejected by account configuration[7]: Authentication
>failure.
>O co może chodzić? Już sprawdziłem chyba wszystko co się dało, /etc/ssh/sshd
>mam identyczne, authorized_keys również, zresztą w przypadku niepoprawnych
>kluczy komunikat jest nieco inny...

Może sprawdź czy nie masz czegoś w stylu:
[root w linux grzegorz]# grep listfile /etc/pam.d/sshd
auth            required        /lib/security/pam_listfile.so item=user
sense=deny file=/etc/security/blacklist onerr=succeed
auth            required        /lib/security/pam_listfile.so item=user
sense=deny file=/etc/security/blacklist.sshd onerr=succeed

i w którymś z tych plików wpisanego usera root.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć