Aide i X'y

Grzegorz Saracki sarak9 w poczta.onet.pl
Pią, 25 Sty 2002, 12:07:20 CET

Witam

Zaczne od Aide.
Wczesniej nie kozystalem nigdy z tego pakietu, ale wyobrazam sobie ze
ma to dzialac w ten sposob ze dostaje mailem jakis raport z zmianami
jakie nastapily na plikach.
Otoz jedyne co dostaje z crona to komunikat:
Warning: Truncating oversized request field [34713]
Niby kazde slowo jest zrozumiale ale nie mam pojecia co to oznacza,
czy ktos moglby mi wyjasnic co tu jest pochrzanione, albo gdzie mam
szukac i czego zeby aide funkcjonowalo.

a teraz X'y
Otoz wreszcie zabralem sie za instalacje X'ow w domu i mam kilka pytan
bo z tego tematu mam 0 doswiadczenia.
Za co mam sie zabrac po instalacji, czy sa jakis skrypty, moze
programy do konfiguracji X (trzeba gdzies ustawic jaki xserver chyba)?
Domyslam sie ze przy instalacji nie dogrywaja sie wszystkie mozliwe
pakiety jak w RH, wiec co mam sobie dograc. Jaki soft "codziennego"
uzytku moglibyscie polecic, chodzi mi np o przegladarke www, klienta
poczty, news , irc'a, cos co sie prawie kazdemu przydaje.
Kiedys mialem drobny epizod z X'ami, glownie dlatego ze mam s3
savage3d i nie umialem tego zmusic do dzialania, czy obecnie ten chip
jest bez problemow obsugiwany?

pozdrawiam
--
|    [ Grzegorz Saracki ] aka Sarak     |