sparc i 2.4.17

Dominik Mierzejewski dominik w aaf16.warszawa.sdi.tpnet.pl
Pią, 25 Sty 2002, 16:08:17 CET

piątek, 25 styczeń 2002, Andrzej Dopierała - Undefined napisał(a):
> Hej.
[ciach]
> jedynie jakieś śmieci na ekranie. 2.4.19 działa w porządku.
                                    ^^^^^^

> Dodatkowo ten sam problem mam na 2.4.19 i kbd - po załadowaniu kbd nie
                                   ^^^^^^

A możesz przy okazji podać wyniki następnego totolotka? :-)))

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
        -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"