kde i fonty

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 27 Sty 2002, 11:10:57 CET

Kde nie widzi mi fontow midzy innymi najladniejszej helvetyki. Ona w
systemie *jest* ale kde przy proszeniu o spis czcionek nie pokazuje mi
jej takze nawet jesli mu dam "reset to defaults" i w odpowiednich polach
pojawi sie helvetica, to przy najblizszej okazji glupie kde ta helvetice
wylacza. Zgaduje, ze on ma jakas awersje do nieskalowalnych czcionek
(nie type1), ale nie mam pomyslu jak mu to wylaczyc (system jest
paskudny na innych czcionkach)

Wie ktos moze o jaki kruczek w konfiguracji chodzi? (kde 2.2, najnowsze
z ftp)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"