kde i fonty

Pawel Posiewala pawel w jerzy.prz.rzeszow.pl
Nie, 27 Sty 2002, 16:51:44 CET

On Sun, Jan 27, 2002 at 15:14:15 +0059, Mariusz Mazur wrote:
> No wlasnie... pobawilem sie troche i sie okazalo ze ja mam to samo co
> twoj kolega... Chetnie bym sie dowiedzial co z tym trzeba zrobic :).
> Moglbys mi podeslac swoj xf86config? Bo chce miec pewnosc ze to wina KDE
> :)
okazuje się, że u mnie jest to samo, ale ponieważ w kd nie mialem
ustwionej helvetici wiec nier zauważyłem, że jej brakuje(mam dużo
czcionek ttf zinstalowanych wic ogolna lista była dosyć długa :)
Rozwiązanie jest proste, zinstaluj sobie H. w postaci czcionki Type1 lub
TTF. Nie wiem czy nie pomogło by dodanie do XftConfig wpisu z katalogami
czcionek bitmapowych, ale z tego co się orientuje to nie ma większego
sensu

--
pozdrawiam,
        Pawel Posiewala