kde i fonty

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 27 Sty 2002, 19:13:45 CET

On Sunday 27 January 2002 16:51, you wrote:
> On Sun, Jan 27, 2002 at 15:14:15 +0059, Mariusz Mazur wrote:
> okazuje się, że u mnie jest to samo, ale ponieważ w kd nie mialem
> ustwionej helvetici wiec nier zauważyłem, że jej brakuje(mam dużo
> czcionek ttf zinstalowanych wic ogolna lista była dosyć długa :)
> Rozwiązanie jest proste, zinstaluj sobie H. w postaci czcionki Type1 lub
> TTF. Nie wiem czy nie pomogło by dodanie do XftConfig wpisu z katalogami
> czcionek bitmapowych, ale z tego co się orientuje to nie ma większego
> sensu

Teraz juz wiem dlaczego wczesniej nie przeszedlem na linuxa... Obsluga
polskich fontow *ssie*. Wlasnie probuje przekonac to tempe kde, zeby mi
konqueror uzywal fontow latin2. On wie lepiej. Jak jest Control Center|Web
Browsing|Konqueror Browser|Appearance to tam mozna sobie poustawiac strony
kodowe i czcionki. No to ja mu daje iso8859-2, no to mi wyskakuja prawie same
helvetici. I dobrze. Tak ma byc. Helvetica jest ladna. Daje apply, wszystko
ok. No i co sie dzieje dalej? Ano kde radosnie ignoruje moje apply. I znowu
sa domyslne wartosci, czyli iso8859-1 i jakas strasznie dziwna czcionka.
Najchetniej bym inne strony kodowe wyp...

I jeszcze jedno Skad ja mam wziasc jakies skalowalne czcionki latin2,
ewentualnie jakis opis coby w trybie expressowym zaczac uzywac truetypow z
Windowsow. Szukalem na Polskiej Stronie Ogonkowej, ale oczywiscie link nie
dziala (fakt, ze dzisiaj generalnie jakos strasznei topornie mi ten net
dziala... no ale te czcionki mi sa jednak potrzebne)...