kde i fonty

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 27 Sty 2002, 21:16:59 CET

On 2002-01-27 Michal Kochanowicz wrote the folowyng:

MK> To raczej twój zestaw fontów ssie.

mozliwe... uzywam tego co mi sie zaciagnelo z pld (wszysko co mialo
font i ISO8859-2 w nazwie :)

---ciach---
MK> Bzdura. To że po otworzeniu tego okienka pojawia się ISO-8859-1 to
MK> znaczy tylko i wyłącznie że poniżej wyświetlone są nazwy czcionek dla
MK> tego kodowania. _Nic_ więcej.

hehe... typowy rtfm... Poniewaz wyglad byl podobny to pomyslalem, ze
zakladka sluzy dokladnie do tego co w operze :)

MK> Skopiouj sobie ttf'y z Windows do /usr/share/fonts/TTF, uruchom w tym
MK> katalogu ttmkfdir i przeładuj serwer fontów.

eeeee... Podejscie zroworozsadkowe mowi mi ze czcionki z windowsa maja
inne kodowanie (czy cos w tym rodzaju)... Jak z tym jest?

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"