kde i fonty

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Nie, 27 Sty 2002, 23:46:52 CET

On Sun, 27 Jan 2002, Mariusz Mazur wrote:

> eeeee... Podejscie zroworozsadkowe mowi mi ze czcionki z windowsa maja
> inne kodowanie (czy cos w tym rodzaju)... Jak z tym jest?

Ja tam kopiuje zestaw standardowych czcionek .ttf z Windy do jakiegoś
katalogu, uruchamiam tam ttmkfdir -o fonts.scale a potem mkfontdir no i
dopisuje ten katalog do XF86Config...i działa dobrze.

--
-=: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl :=-
-=:     Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!  ;)   :=-