Pytania lamera

Marcin betasys w kki.net.pl
Pon, 28 Sty 2002, 11:40:45 CET

Zainstalowałem sobie PLD (2.2.20) i... nie wiem co dalej.
Próbowałem się czegoś dowiedzieć o systemie ale nie wiem gdzie czegoś szukać
:(
Na http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/index.pl.html podręcznik
administratora PLD jest w bodowie,
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/index.en.html PLD GNU/Linux System
Administrator's Manual PLD Documentation Team IN PROGRESS dlatego pytanie
która dokumentacja z RH lub MDK jest najbliższa PLD?

Zastanawiam się nad Reference Guide z RH 7.1 (pozostałe Guide są mało
interesujące - za dużo obrazków i konfiguracja za pomocą Gnome mnie nie
interesuje) ale nie wiem czy i na ile jest to zgodne z PLD ? bo drukowanie
~340 stron manuala 'do wyrzucenia' jest dla mnie zbyt kosztowne.

Marcin

PS Brakuje mi dokumentacji jak cholera.

---
 99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
                   http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
---