Myszka, konflikty...

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Pon, 28 Sty 2002, 13:57:20 CET

Mam myszaka z dwoma przyciskami i kółkiem, które pełni rolę trzeciego
przycisku. Skonfigurowałem gpm'a i myszkę w Xach no i wszystko działa. Ale
chciałem też mieć obsługę kółka w Xach. Wkleiłem na ślepo taką
konfigurację do myszki, którą ktoś podał na IRC:
   Identifier  "Mouse1"
   Driver      "mouse"
   Option "Protocol"    "imps/2"
   Option "Device"      "/dev/mouse"
   Option "Buttons"    "5"
   Option "ZAxisMapping"       "4 5"

No i wszystko łądnie w Xach działa. Tylko jest problem..jak wyłącze Xy to
myszka w konsoli świruje. Tak jakby się wszystko mieszało..a najgorsze
jest to, że nie pomaga restart gpm'a. Gdzie jest błąd? W konfiguracji
myszki w XF86Config ?

--
-=: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl :=-
-=:     Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!  ;)   :=-