Instalator ma zwalon? logik?

Dariusz Knoci?ski dknoto w next.com.pl
Wto, 29 Sty 2002, 09:45:58 CET

[ciach]

>mógłbyś rozwinąć tę myśl?

Już rozwijam.

>z installer/README (ftp):

1) W kraju zwanym Polska obowiązuje język polski i to jest generalna uwaga
dotycząca całego PLD, wiele razy wspominałem o tym, że nie ma sensu tworzenie
kolejnej anglojęzycznej dystrybucji. Jeśli już wybrałem język polski przy
intalacji to nie mogę dostać grochu z kapustą w postaci mięszanki
angielsko-polskiej.

2) Zamiast takiej lakonicznej notatki (cały README ma 2440 bajtów :(
lepszym rozwiązaniem jest dodanie opcji ładowania modułu z dyskietki.
Można to zrobić na żądanie lub automatycznie przy wyborze źródła.

3) Należałoby opisać szczegółowo proces doładowania modułu bo nie jest to
takie oczywiste, nawet dla mnie a instalowałem PLD kilkukrotnie przy pomocy
prowizorki.

4) Niestety po załadowaniu niezbędnych modułów proces instalacji wali się z
bardzo lakonicznym wyjaśniem.

Wyciąg z logu instalatora :

poldek: /src//PLD/RPMS:9460605: ':' expected
poldek: /src//PLD/RPMS/packages.dir.gz: load failed
poldek: No packages loaded.

Pozdrawiam
DKnoto.