Instalator ma zwalon? logik?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 29 Sty 2002, 13:09:38 CET

On Tue, Jan 29, 2002 at 09:45:58AM +0100, Dariusz Knoci?ski wrote:
> [ciach]

> Już rozwijam.

> 1) W kraju zwanym Polska obowiązuje język polski i to jest generalna uwaga

Znalazł się zwolennik ustawy o ochornie języka...

> dotycząca całego PLD, wiele razy wspominałem o tym, że nie ma sensu tworzenie
> kolejnej anglojęzycznej dystrybucji.

Trudno, czasem trzeba zrobić coś bez sensu.

> Jeśli już wybrałem język polski przy
> intalacji to nie mogę dostać grochu z kapustą w postaci mięszanki
> angielsko-polskiej.

Zapraszam do tłumaczenia. Ja nie mam zamiaru pisać komuniketów w języku
Mickiewicza.

> 2) Zamiast takiej lakonicznej notatki (cały README ma 2440 bajtów :(
> lepszym rozwiązaniem jest dodanie opcji ładowania modułu z dyskietki.
> Można to zrobić na żądanie lub automatycznie przy wyborze źródła.

Hmm... a czy przypadkiem on nie prosi o dysk addons o odpowiednim
numerze.

> 3) Należałoby opisać szczegółowo proces doładowania modułu bo nie jest to
> takie oczywiste, nawet dla mnie a instalowałem PLD kilkukrotnie przy pomocy
> prowizorki.

Sam się dołądowuje.

> 4) Niestety po załadowaniu niezbędnych modułów proces instalacji wali się z
> bardzo lakonicznym wyjaśniem.
>
> Wyciąg z logu instalatora :
>
> poldek: /src//PLD/RPMS:9460605: ':' expected
> poldek: /src//PLD/RPMS/packages.dir.gz: load failed
> poldek: No packages loaded.

zgaduje, że to : w nazwie pliku.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-