oracle

Marek Dąbrowski marek.dabrowski w infor.pl
Wto, 29 Sty 2002, 15:40:24 CET

Hi

Ja poddałem się na PLD, ale pewnie jest to możliwe ... Poszedłem na łatwiznę i zainstalowałem na RH7.0.  Najlepszą instrukację (po której udało mi się zainstalować ORA 8.1.7) znajdziesz na http://linuxlab.dk/fcl/technotes/ora_817_3.html.

Marek