Myszka, konflikty...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 30 Sty 2002, 02:07:46 CET

On Mon, 28 Jan 2002, Tomek Orzechowski wrote:
> AFAIK gpm 1.19.6 jest do d...
>
> Ostatnio udało mi się 1.19.3 spaczować i działa...

To niestety prawda.
Aktualnemu gpm'owi zdarza się pięknie zdychać przy przejściach
X -> konsola. Potrzebny jest wtedy podwójny restart (po pierwszym źle
inicjalizuje protokół).

Downgrade gpm'a w cvs'ie miałem już jakiś czas temu w planie, ale u siebie
zrobiłem... zapomniałem :)
TODO.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...