dlaczego samba wymaga cups?

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 30 Sty 2002, 10:40:32 CET

Witam!

On Wed, 30 Jan 2002 10:34:15 +0100
Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> wrote:

> Ale jak sam zauważyłeś, cups udostępnia taki sam interfejs, jak inne
> lpr-y. Więc wydaje mi się że jakakolwiek zalezność od bibliotek cups
> jest zbędna. Ale jak ktoś mi wytłumaczy po co to, to nie ma sprawy.

Po co cała dyskusja, po porstu ten kto to budował miał cups i już, trzeba
kazać rpm'owi by zamiast domyślnego wykrytego brał requires lpr które to
ma zarówno cups jak i LPRng i będzie po sprawie
            Pozdrawiam
                 Artur

WIADOMOSCI: 7 osob rannych w policyjnym poscigu
>>> http://fakty.interia.pl/news?inf=224313