dlaczego samba wymaga cups?

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Śro, 30 Sty 2002, 10:56:31 CET

On Wed, Jan 30, 2002 at 10:34:15AM +0100, Jacek Konieczny wrote:
>Ale jak sam zauważyłeś, cups udostępnia taki sam interfejs, jak inne
>lpr-y. Więc wydaje mi się że jakakolwiek zalezność od bibliotek cups
>jest zbędna. Ale jak ktoś mi wytłumaczy po co to, to nie ma sprawy.
Na sambie się nie znam (w ogóle kiepsko tańczę ;-> ), ale cups
udostępnia oprócz standardowych poleceń lp* także bibliotekę, dzięki
której można łatwo tworzyć jakieś interfejsy do tego i inne takie.
Znajdziesz tam takie funkcje jak "daj mi listę drukarek", "która
drukarka jest domyślna" czy "jakie rozdzielczości umożliwia drukarka X".
Czasem takie coś może być przydatne.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>