Fetchmail

Seweryn Habdank-Wojewodzki habdankshw w tenbit.pl
Śro, 30 Sty 2002, 18:46:34 CET

Witam

Mam pytanie chcialbym zrobic cos takiego aby fechmail pobieral mi poczte
z pewnego konta, ale nie kasowal jej z niego.
Do tego sluzy opcja --keep. Natomiast jej wredna strona jest to ze
fetchmail odpalony w crontabie/cronie ciagle z uporem maniaka sciaga
te same maile - to znaczy wszystkie istniejace na tym koncie.
Czy da sie to jakos obejsc?
Interesuja mnie dowolne rozwiazania z wyjatkiem montowania forwarda na
koncie matce. W zasadzie to niechcialbym robic nic na koncie matce tylko
z zewnatrz zawiadywac.

Pozdrawiam, Sevi.