tc qdisc add [...] ingress

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 2 Cze 2002, 16:01:33 CEST

niby trochę offtopic, ale nie wiem gdzie o to pytać...

Czy komuś udało się użyć czegoś w tym stylu do limitowania ruchu
przychodzącego? To znalazłem googlując niestety nie działa, tzn:

1) tc qdisc add dev ppp0 root ingress - blokuje cały ruch na ppp0
2) tc qdisc add dev ppp0 ingress - RTNETLINK answers: Invalid argument

A może jest inny sposób na ograniczenie ruchu przychodzącego (oczywiście
chodzi mi o przypadek gdzie nie mam możliwości skonfigurowania tego  "po
drugiej stronie kabelka").

Andrzej Szombierski
anszom w v-lo.krakow.pl / qq w kuku.eu.org / anszom w klub.chip.pl