SDI - install

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Pon, 3 Cze 2002, 00:43:16 CEST

Łukasz J. Mozer <baseciq-news w europa.fcp.edu.pl> scribbled:

> Witaj Michal,

> A czy można inaczej niż przez bootdisk_net.img? :) Polecam mini-iso
> albo base (to pierwsze odrazu masz poldka) i później tak jak napisałeś
> dodawanie... Poza tym wypożyczyłbym sobie na czas instalacji jakiś
> film na video ;)

Proszę o przepis punkt po punkcie :))
Sciagnąć mini-iso - wwalić na płytkę , zabootować bootdisk_net.img, i co
dalej ?
PLD instalowałem tylko na Sparcu :( i nie wiem jak działa instaler :)
Zapyta się o pakiety ? i pójdzie dalej z mini-iso, czy da skonfigurować SDI
i wtedy jechać poldkiem ?
Od czego w ogóle zacząć SDI (pierwszy raz w żyiu dotykam czegoś innego niż
eth0 :))

Pozdrawiam
Michał