Karty sieciowe 1000Base TX (literka zła, chodzi o SX)

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pon, 3 Cze 2002, 14:14:43 CEST

On Fri, 31 May 2002 15:54:33 +0200
Filip Kalinski <fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl> wrote:

> [...]
używam Farallon 9000 i jest dobrze ale na jądrze 2.2 na 2.4 nie udało mi
się uruchomić vlanów.

> Jeśli jescze konfigurował ktoś na takich kartach łącza agregowane i opisał swoje
> doświadczenia, to byłoby miło :-)

poczytaj o module bounding on odpowiada za to, nigdy z nim nie pracowałem
dłużej tylko zobaczyłem jak działa i koniec.

Powodzenia
Grzegorz