Przechwytywanie poczty wychodzącej

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pon, 3 Cze 2002, 14:21:13 CEST

On Sat, 1 Jun 2002 10:15:48 +0200
Michał Wcisło <michalwcislo w interia.pl> wrote:

> Witam,
>
>   Mam pytanie:
>         Dostałem zadanie (od właścicieli firmy) kontrolowania poczty
>         wychodzącej - prawdopodobnie mają takie prawo bo uprzedzili o
to nie jest dyskusja na tą listę ale nie mają takiego prawa !

Polska to nie USA
przepisy zabraniają tego uważaj bo w przypadku wydanie się całej sprawy
możesz mieć do czynienia z prokuratorem.
patrz.
Art. 49 konstytucji
Art. 267 par. 2 kodeksu karnego
Art. 8 Europiejskiej Konwencji Praw Człowieka
(Polska sygnowała konwencję)

źródło: PC kurier 4 19 lutego 2001 autor: dr. hab. Andrzej Adamski
z katedry prawa karnego i polityki kryminalnej UMK w Toruniu.

a tak w ogóle