hda: lost interrupt

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 3 Cze 2002, 16:37:06 CEST

W logach pojawiać mi się zaczęło takie coś:

kernel: hda: lost interrupt
kernel: ide_dmsproc: chipset supported ide_dms_lostirq func only: 13

pojawia się to cudo parę razy (czasem parenaście), a potem system się
wiesza. Softwareowy watchdog nie pomaga - nie restartuje. Pomyslałem że to
może kontroler ide na płycie siadł, sprawdziłem na zewnętrznym (hpt370),
jest lepiej (teraz wytrzymuje bez załamki ok 17h). Ale w takim razie to nie
kontroler. Dysk myślę że jest sprawny - jest w miarę nowy i nie miałem z nim
rzadnych problemów.
Co to może być? Szukałem googlem, ale nic pasjonującego nie znalazłem :(

TIA

Marcin Kurzyna
admin.at.nius.waw.pl www.nius.waw.pl