hda: lost interrupt

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 5 Cze 2002, 13:03:39 CEST

>A w czym to przeszkadza? Jak bedzie 40 zyl, to nie wyciagnie UDMA
>powyzej 66 (?). Nie powinno sypac bledami.

Tia, wiem. Generalnie próbowałem i takich i takich taśm. Myślę że płyta
główna kona :( Bo jak włożyłem dysk do drugiego kompa to działa w 100% ok.
Teraz już nawet nie jestem w stanie włączyć serwera na dłużej niż 5 min bo
zaraz dostaję wspomniany błąd.
Długo i namiętnie google'ując wyszukałem że nie tylko ja miałem taki błąd.
Polecane na to było używanie jąder z łatą -ac. Niestety nie mogę tego
przetestować, bo nawet nie mam jak skompilować nowe jądro. Macie może
jeszcze jakieś pomysły?

Dzięx,

Marcin Kurzyna
admin.at.nius.waw.pl www.nius.waw.pl