Cups i HP DeskJet 610C

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 4 Cze 2002, 10:31:40 CEST

On Tue, Jun 04, 2002 at 09:33:39AM +0200, Jarosław Kruk wrote:
> Czy w Cupsie, jest driver dedykowany drukarce HP DeskJet 610C, czy
> jednak powinienem skorzystać z innego np. HP DJ 600/600C które są w
> pakiecie gimp-print-cups. Do tej pory nie korzystałem z Cups'a, a
> teraz muszę zainstalować tą drukarkę i nie chciałbym niczego popsuć.

Ten z CUPSa używa do drukowania GhostScripta, czyli w prosty sposób
zamienia PSy na PCLe. Ten z gimp-print-cups zajpierw wszystko sobie
zamienia na mapę bitową a później dopiero na PCLa, co zużywa więcej
pamięci.
Który lepszy ? Trudno powiedzieć.
Najlepiej zerknać na
http://www.linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=206505