muddleftpd -- ,,Could not fork...''

Marek Fetliński mf w skrzynka.pl
Wto, 4 Cze 2002, 19:22:56 CEST

Cześć

Potrzebny mi jest w domciu serwer ftp, przyjżałem się kilku i jakoś tak
najbardziej spodobał mi się muddleftpd. Jak wspomniałem jest to na potrzeby
domowe, więc chciałem ograniczyć ilość połączeń do rozsądnej liczby.

Niestety -- ustawienie 'maxusers' na cokolwiek[*] poniżej wartości domyślnej
(30) powoduje, że muddleftpd nie odpowiada na połączenia (w logach pojawia
się: ,,Could not fork, dropping connection'')

[*] tzn. przy 25 jeszcze działa, ale b. wolno -- sa wyraźne, kilkusekundowe
    przerwy pomiędzy odpowiedziami serwera.

Pytanie: czy to komuś działa? (znaczy muddleftpd z ustawionym maxusers <5)
         czy to tak ma być? (a ja nie rozumiem doców i maxusers nie do tego
         służy)

muddleftpd-1.3.11-5

pozdrawiam
         -- /mf/