PLD nowicjusz

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 5 Cze 2002, 00:38:29 CEST

Dnia Wed, 5 Jun 2002 00:03:29 +0200 (CEST)
mkrzych w kki.net.pl napisał(a):

>VItaM!
>Ma do Was dwa pytanka:
>1. Jaki kernel i X-Window jest w PLD, chodzi mi o obsluge nowego sprzetu
>PC? 2. Czy przesiadajac sie z distro RedHatopodobnej, mam liczyc na jakies
>zgrzyty. Licze na pare slow, uwag o praktykow dla chetnego sie przyloczyc,
>ale majacego obawy :-)
>Pozdrawiam
>Krzysiek Maj

Po prostu spróbuj i zobacz. Co do kernela i Xów...popatrz, jakie pakiety są
na ftp.pld.org.pl/dists/ra i ew. /dists/nest, tam są jajka 2.4.x i takie tam
fajne rzeczy ;>

Powodzenia :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!