mplayer/poldek

Marcin Kapelko marcin w mccnet.pl
Śro, 5 Cze 2002, 01:18:42 CEST

Ludzie co to jest?
Zrobilem sobie poldek -U mplayer, super... (tylko kiedy nie bede musial do kazdego poldka usuwac listy pakietow?)
Ale patrze, a on mi kernel 2.20 instaluje (mam 4.18 i tylko jeden cpu (software emulation?)) i do tego smp i jakies helpery do tego, pozniej lilo uruchamia... czad, ale sie wywalil, bo nie umie lilo przerobic, dobrze ze chociaz backup zrobil... o co chodzi? takie zaleznosci? po restarcie oczywiscie wystartowal 2.20 smp, bo w /boot-cie tez juz wszystko zrobil po swojemu... czy po kazdym upgradzie mplayera musze odzyskiwac system? az bouje sie pomyslec co by bylo jakbym tak chcial np. aumixa upradowac...

			Marcin

  When you look into an abyss, the abyss also looks into you...