gtm diff

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Śro, 5 Cze 2002, 10:29:05 CEST

Dnia Wed, 5 Jun 2002 10:19:41 +0200
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> napisał:

> Patch się nakłada i w ogóle, ale coś tu jest nie tak ;-).

gtm spaczowanego używam gdzieś od tygonia bez jakichkolwiek problemów.
właśnie sprawdziłem podany przez Ciebie url i idzie bez jakichkolwiek problemów.
nie wiem co mogę o tym więcej napisać, chyba tylko SOA#1.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[      LRU #164489 EKG #26462281 ICQ #8579586 ]