kernel: VM: killing process httpd

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 5 Cze 2002, 14:28:38 CEST

Michal Margula wrote:

> W skrócie - httpd zaczął się szybko rozrastać ;-). A dokładniej:
>
> http://www.linux-mm.org/docs/oom-killer.shtml
Piękne...

The goals of the OOM killer are diverse:
* don't kill important system services, otherwise the system would
   still be as good as dead

Dlatego zabiło mi httpd na serwerze WWW...
:-(

bart
--
"Polska stała na skraju przepaści... zrobiliśmy wielki krok naprzód"
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/