Openoffice 1.0.0

Zupa aka Tyler tyler w netbox.pl
Śro, 5 Cze 2002, 15:52:10 CEST

Witam

probuje skompilowac OpenOffice 1.0 ze specow, ale:

[zupa w moje rpm]$ ./builder openoffice.spec
# $Revision: 1.53 $, $Date: 2002/05/06 22:11:46 $
błąd: niespełnione zależności:
	XFree86-Xvfb jest wymagany przez openoffice-1.0.0-0.2
	jdk = 1.3.1_03 jest wymagany przez openoffice-1.0.0-0.2
Error: package build failed.

Pytanie nr 1:
 czym u licha jest XFree86-Xvfb i gdzie go mozna znalezc??

jesli chodzi o jdk to:
[root w moje /root]# apt-get install jdk
[...]
Package jdk is a virtual package provided by:
  blackdown-java-sdk 1.3.1-1
  kaffe-devel 1:1.0.6-10
You should explicitly select one to install.

no wiec zainstalowam blackdown-java-sdk. ale nadal openoffice nie widzi
jdk w systemie.

Pytanie nr 2:
co zrobic aby bylo to jdk i sie wrescie OpenOffice skompilowal???

Zupa

--
Nauczycielu! Awansuj! Pochwal się publikacjami w Internecie!
Portal Edukacyjny Szkoła.net (http://www.szkola.net) oferuje: