gimp-print

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Czw, 6 Cze 2002, 02:33:13 CEST

Dnia czw 6. czerwiec 2002 00:52, Michal Margula napisał:

> BTW: czy wiecie może jak odpalić tryb ekonomiczny druku w HP 920c?

No więc jest tak:
1. Zainstalować trzeba hpijs (bo ponoć do hpeków jest deBest)
2. http://www.linuxprinting.org/show_driver.cgi?driver=hpijs
- tam trzeba sobie wygenerować plik ppd, wrzucić go do /usr/share/cups/model/
i podstawić go jako sterownik
3. żeby to działało - potrzebny jest jeszcze
http://www.linuxprinting.org/cupsomatic - którego trzeba wrzucić do
/usr/lib/cups/filter/
4. W razie potrzeby należy też wrzucić do np. /usr/bin/
http://www.linuxprinting.org/foomatic-gswrapper
Ja sobie wygenerowałem do hp960c plik ppd, podstawiłem go w cupsie i mam do
wyboru trybów a trybów ...
Tylko jest jeden problem - to mi NIE DZIAŁA :(
Gdy zapuszczam drukowanie czegokolwiek bez obecności w systemie skryptu
foomatic-gswrapper - drukarka wypluwa mi kartkę, na której jest tekst:
""** Unable to open initial device, quitting."
Gdy mam w systemie foomatic-gswrapper - drukarka w ogóle nie reaguje.
Walczyłem z tym wczoraj dość długo (uwzględniając instalację a2ps, enscript i
mpage) ale do żadnych konstruktywnych wniosków nie doszedłem (poza tym, że
q.. nie działa).
Ciekaw jestem, czy u kogoś innego to zadziała dlatego usilnie Cię namawiam do
prób :)

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w faraon.dhs.org