gimp-print

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Czw, 6 Cze 2002, 09:05:35 CEST

Dnia Thu, 6 Jun 2002 00:52:55 +0200
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> napisał:

> No więc wydruk z gimp-print jest bardziej 'przetworzony'. Obraz jest
> mniej ostry. Natomiast jest więcej funkcji, to fakt. Ciężko się
> zdecydować ;-). Ale chyba jednak gimp-print w moim przypadku nie ma
> sensu.
>
> BTW: czy wiecie może jak odpalić tryb ekonomiczny druku w HP 920c?

spróbuj TurboPrint. IMO rewelacyjny jest. Używałem z hp 840, w tej chwili 970cxi, wspiera duplex, bardzo duże możliwości ustawień, frontend konsolowy i X-owy. Polecam z czystym sumieniem. Zapomnisz o problemach z drukowaniem :) W wersji free są malutkie ograniczenia, dotyczcące druku w najwyższej jakości.

pozdrawiam serdecznie

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[      LRU #164489 EKG #26462281 ICQ #8579586 ]