X-y i fontserwer JTZ

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Czw, 6 Cze 2002, 23:42:10 CEST

A Tomasz Kłoczko napisal(a):

>$ man XF86Config
kloczku!
Zbyt Cię lubię by się obrazić za takie traktowanie, man poszedł na
pierwszy ogień. Potem jeszcze google. Uwierz lub nie, ale to skleroza.

>                  <trans>/<hostname>:<port-number>
>
>              where <trans> is the transport type to use to connect to
>	      the font server (e.g., 1 for UNIX-domain sockets or
>              tcp for a TCP/IP connection), <hostname> is the hostname of
>              the machine running the font server, and <port-number>
>	      is the port number that the font server is listening on
>              (usually 7100).
Tylko że to nie wyjaśnia co wpisać jako <hostname> gdy <trans>=unix :(.
W RH xfs był domyślnie używany i zawsze zamieniałem to na listę katalogów
z fontami. Niestety wszędzie tam gdzie mam dostęp do RH nie ma obecnie
zainstalowanych X-ów, lub nie jest używany xfs.

>kloczek

Grzegorz
--