Wiecznie (nie)działające połączenie...

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pią, 7 Cze 2002, 08:36:14 CEST

On Fri, Jun 07, 2002 at  0:34:13 +0200, Krzysztof Woźnica wrote:
> Dnia poniedziałek 13. maj 2002 21:10, Marcin Kurzyna napisał:
       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Lojezusicku... ;)
> Nie bardzo kojarzę jak masz dokładnie rozwiązane połączenie ppp z SDi ale...
> moje rozwiązanie:
[CIAP... config]

> PERSIST="yes"
Ale nie chodzilo o persista.

> Nie zanotowałem jakichkolwiek problemów (kilka miesięcy - żadnego problemu).
Tak, ale:
- SDI dziala roznie w zaleznosci od lokacji (najgorzej chyba jest na
  poludniu).
- Opcja persist chroni przed utrata polaczenia na skutek rozlaczenia,
  nie chroni natomiast przed padem pppd, ktory sie zdarza (rzadko).
- Nie mozemy zakladac, ze dana sytuacja nie wystapi dlatego, ze
  dotychczas cos takiego sie nie zdarzylo. Lepiej dmuchac na zimne niz
  leciec X kilometrow zeby podniesc SDI, lub uzerac sie przez telefon
  z "pania Kasia" probujac zrestartowac serwer.

> To samo rozwiązanie wcześniej zastosowałem u innego klienta na Mandrake'u
> (działa bez problemu i obsługi od ponad roku). W domu mam identyczne
> (niestety z braku czasu również na Mandrake'u) i też bez najmniejszych
> problemów.
Cierpliwosci... ;>

Sayonara
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?