muddleftpd -- ,,Could not fork...''

Marek Fetliński mf w skrzynka.pl
Pią, 7 Cze 2002, 14:41:51 CEST

:[Thu, Jun 06, 2002 at 09:05:26AM +0200]:[Dariusz Wlodarczyk]:
> Dnia 5 czerwca 2002 (08:25:28)
> Daniel Mróz naskrobal w temacie "muddleftpd -- ,,Could not fork...''":
> No coz u mnie tez dziala bezproblemowo na muddleftpd-1.3.11-5

Miałem pomysł żeby upgradnąć wszystko co zostało wyplute przez
'rpm -qR muddleftpd'; pomóc nie pomogło, ale pozwoliło ustalić, że problem
jest z muddleftpd uruchomionym ze skryptów (/etc/rc.d/init.d/muddleftpd start),
uruchomiony z palca (/usr/sbin/muddleftpd &) działa jak trza.

O czym nie doczytałem? Czego nie dokonfigurowałem?

pozdrawiam
         -- /mf/
--
 *   *   *     Marek Fetliński