ncpmount i dosemu

Maciej Skalski maciek w cs.net.pl
Pią, 7 Cze 2002, 19:57:58 CEST

Witam !
Napotkałem się ostatnio na pewien problem związany z uruchamianiem
aplikacji dosowych na dosemu, udostępnionych przez novella.
Udało mi się wykonać polecenie :
ncpmount -S serwer -U user -P passwd -f mode -d mode /home/novell
Ustawiłem w dosemu - w pliku autoexec.bat
lredir e: linux\fs\home/novell,
też wszystko poszło według planu, natomiast polecenie dir na dysku e:
wykazuje pliki z novellowego katalogu i podsumowanie, w którym można
przeczytać, że na tym dysku brak wolnego miejsca.
Postanowiłem to sprawdzić - robilem to samo z NT4 i sambą i wszystko
było O.K., dosemu widziało faktycznie tyle miejsca na dysku ile było.
Dziwne jest to, że po zamapowaniu dysku z novella można bez problemu na
niego kopiować pod dosemu, natomiast aplikacje się wywalają twierdząc,
że potrzebyją wolnego miejsca, aby się uruchomić.
Czekam na odpowiedź - Maciek