APM i jajko 2.4.18

Łukasz Mytnik lukmyt w poczta.onet.pl
Pią, 7 Cze 2002, 22:50:19 CEST

Witam

Mam jedno pytanko, jak jest z funkcjami APM w jądrze 2.4.18.
Zainstalowałem sobie ostatnio w/w jądro na domowym kompie i fajnie by
było gdyby sie sam wyłączał jak to robił przy 2.2... ale on w czasie
startu pisze (w czasie startu apmd) No kernel APM support! Dlaczego
jądro to jest kompilowane bez obsługi APM?

Dzięki

|JAB: lukmyt w jabber.pld.org.pl        | GG:  346530     |
|e-mail: lukmyt w zlotynet.interklub.pl | UIN: 140758522  |
|        lukmyt w poczta.onet.pl        |                 |