Problem z mke2fs

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Nie, 9 Cze 2002, 23:38:50 CEST

On Thu, 6 Jun 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Masz własne jajko bez patchy international (czy coś). Struktura
> opisująca geometrię dysku w PLD ma dodatkowe pole i skompilowany z nią
> fdisk głupieje na normalnym kernelu. Pomaga przebudowanie util-linux.

Acha .. spoko. Ale nic sie nie stanie jesli w expert-mode zmienie i
pozakladam partycje ??

A kernela zawsze wole sobie sam przekompilowac bo modularyzacja w PLD jak
i mnogosc patchy jest fajnym pomyslem ale akurat mnie niezbyt odpowiada.

Sa jeszcze oprocz tego patcha jakies "wymagane" przez PLD ??

Radek

P.S. Jak juz jestesmy przy kernelach to przy duzym obciazeniu wykrzacza
     sie 2.4.18 jesli korzysta sie z ipchains (kompatybilnosc).
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl