Wiecznie (nie) działające połączenie...

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Nie, 9 Cze 2002, 23:44:19 CEST

On Fri, 7 Jun 2002, Krzysztof Woźnica wrote:

> Ok. Persist'a można wyłączyć. Co do padania samego pppd to dobrze sobie z tym
> radzi ppp-watch (chyba, że jestem w błędzie ;-)).

Eee .. najlepiej do /etc/inittab i dodac opcje nodetach. Ja tak nawet
dial-upy konfiguruje. Sa na tyle idiotoodporne ze jak chca podlaczyc firme
czy pracownie do Netu to tylko wciskaja POWER na modemie i czekaja az
skonczy piskac. Jak chca sie rozlaczyc to modem wylaczaja ;))

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl