[OT] jaki DVD

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 10 Cze 2002, 13:22:32 CEST

Jacek Konieczny wrote:
> Ja sobie jakis rok temu (może trochę więcej) kupiłem DVD Samsunga.
> Teraz już żadnej nagrywanej płytki nie czyta a DVD szarpie przy byle
> rysie (zwykle kończy się to jakimś oopsem kernela). Samsunga więcej
> na pewno nie kupię.

Ok. Dzięki za ostrzeżenie.

> Dlatego kupiłem sobie właśnie kombajn LG. Potrzebowałem i nowe DVD
> i nagrywarkę, a na dwa urządzenia mnie nie stać. No i czytałem
> bardzo pozytywne opinie na temat tego GCC-4120. Więc teraz proszę mi tu
> nie mówić, że to jakiś szajs :-)

Nie chodzi o to, że szajs. Chodzi o to, że osobno DVD 8x + CD-RW 12/8/32
wcale nie wyjdzie drożej (jeśli uda się znaleźć takie starocie).
Drożej wychodzi, jeśli kupisz 'współczesne' DVD i CD-RW, czyli
np. DVD 16x + CD-RW 40/12/40
Dlatego, MSZ, nie warto kupować combo.

bart
--
  "Chopin w 1839 roku przebywał na Majorce wraz ze swoim przyjacielem,
   znanym pisarzem George'em Sandem" (c) PAP & Gazeta Wyborcza