[OT] jaki DVD

Zupa aka Tyler tyler w netbox.pl
Pon, 10 Cze 2002, 13:58:38 CEST

W liście z pon, 10-06-2002, godz. 10:14, Michal Margula pisze:
> To wszystko Jacku zależy. Np. ja miałem masę BTC, a dwóch kolesi
narzeka, że
> to szajs. Miałem też Samsunga, a jedyną osobą która na niego narzeka
jesteś
> Ty. To jest chyba kwestia jak się trafi :).

no to ja sie tez przylacze, chociaz mialem cdrom zwykly ale sie
strasznie pieprzyl. od tamtej pory wiecej zadnego czytnika optycznego
samsunga nie kupie (mam wideo, telewizor - calkie ok dziala) bo sie
zrazilem.

zupa

--
Nauczycielu! Awansuj! Pochwal się publikacjami w Internecie!
Portal Edukacyjny Szkoła.net (http://www.szkola.net) oferuje: