Książka adresowa ;>

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 10 Cze 2002, 17:26:18 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 04:34:29PM +0200, ZyTeK wrote:

> [...]
> bazę danych. Coś, gdzie moge sobie powpisywać znajomych, ich adresy, numery
> telefonow, maile, jakies uwagi....
> Niektóre programy pocztowe mają taką w miarę pasującą, rozbudowaną książkę
> adresową, ale wolałbym coś osobno przystosowane dla tego celu.
>
> Może coś z terminarzem, nie wiem....
>
> Ponieważ jestem bardzo słabo obeznany w linuksowym oprogramowaniu, to może
> któryś z czytelników by coś polecił? Zaraz zacznę szukać na freszmicie,
> zasobach PLD....ale gdyby ktoś miał propozycje, to będę wdzięczny. :D
>
> Najlepiej coś Xowego, choć dobry terminalowny ncurses'owy program też może

To ja dodam od siebie:
Ja uzywam do tego i innych cel
w evolution, ale gnomecard tez wyglada ladnie.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'