Stabilno¶æ apache 2 i php z nest/test

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 10 Cze 2002, 22:37:51 CEST

> No w³a¶nie, jak to jest ze stabilno¶ci± w/w branych z rpmów z nest/test?
> Uruchamianie tego na serwerze to samobójstwo, ci¿kie zatrucie czy tylko
> niestrawno¶ci?
U mnie sie odpala, nawet dziala. Troche duzo procesow odpala
(57 na dziendobry), ale z apache 2 chyba tak ma byc???
Wydaje mi sie, ze troche przycina (prawdopodobnie kwestia
konfiguracji - nie grzebalem jeszcze). Mozna sie pobawic, ale
na serwer produkcyjny raczej bym sie bal.

Pozdrawiam,
Grzegorz Godlewski

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl