Książka adresowa ;>

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 11 Cze 2002, 09:51:42 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 04:52:05PM +0200, ZyTeK wrote:

> Hm. Całkiem całkiem, ale: przydało by się uaktualnić tłumaczenia no i
> renderowana przez Książkę Adresową karta - jest po angielsku. :/
> Zrozumieć zrozumiem, ale etetyczniej by było mieć wszystko ładnie w
> ojczystym języku.

W przypadku wersji dla GNOME2 jest już znacznie lepiej z tłumaczeniem
choć ciągle się problemy z zapisywaniem polskich znaczków. Wygląda mi to
na jakiś problem z przekodowywaniem do utf-8 lub z utf-8 podczas
czytania/zapisywania pliku z kontaktami.
Zato terminarz ma problem z alarmami. Gdy ma powiadomić o zbliżającym
się zdarzeniu robi sobie SIGSEGV i idzie do piachu.
No ale przecież to wersja CVSowa przed (beta) releasem.

Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/