xcdroast

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Wto, 11 Cze 2002, 18:54:57 CEST

Dnia Thu, 6 Jun 2002 12:06:54 +0200
Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> napisał:

> nowy xcdroast coś się pieprzy. nie tworzy w katalogu domowym
> uzytkownika katalogu ~/.xcdroast i zapisuje konfig jako
> ~/xcdroast.cfg, który powinień wylądować w ~/.xcdroast. Za każdym
> uruchomieniem krzyczy, że konfigu nie ma. Zrobiłem downgrade do
> poprzedniego rel. i działa jak trzeba, z tym, że nie widzi wogóle
> grupy xcdwrite, mimo że takowa istnieje.

Nikogo to nie obchodzi? :( Dla zainteresowanych: ściągnąć src.rpm, wypieprzyć ze speca patcha (jest tylko jeden) i cieszyć się z używania niepokopanego programu.

Przepraszam bardzo że takim tonem piszę, ale powoli mi się niedobrze robi od ilości patchy dodawanych do budowanych pakietów. Rozumiem patche narzucające zgodność z założeniam PLD np. FHS. O ile moja radość z powodu używania idealnej dystrybucji pozostawała do tej pory niezakłócona, to niestety powoli zaczynam wymiękać.
W poldku niedługo będę musiał dopisać hold = * :(
Ostanio na liście padła propozycja promowania PLD. No to ja mam hasełko jedno:
"Jesteśmy grubsi od Mandrejka"
I proszę mi nie zarzucać, że olewam czyjąś pracę, bo tak nie jest.

z poważaniem

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[      LRU #164489 EKG #26462281 ICQ #8579586 ]