Re[2]: Ograniczanie przepustowości

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Wto, 11 Cze 2002, 23:15:51 CEST

On Tue, 11 Jun 2002, PLD wrote:

> witam

> proponuję użyć cbq
> chociaż nie dokońca robi tak jak mi się by podobało
> ale jest to sposób
>
> czy czasami cbq nie ogranicza lacza tylko w 1 strone (i co to znaczy
> ze nie do konca tobi tak jak by Ci sie podobalo)?

ustawilem cbq
tak ze ograniczylem ruch dla sieci 192.168.2.0/24
i mialem nadzieje ze podana przezemnie przepustowosc
bedzie dla kazdego hosta w tej sieci jednakowa (tzn taka jaka podalem dla
cbq). okazalo sie ze podana przepustowość zostala jescze podzielona przez
aktualnie korzystajacych z sieci uzytkownikow

nie wiem czy tak wlasnie dziala cbq
nie zdazylem tego przetestowawac
ale moze ktos wie czy tak wlasnie jest

> http://lists.pld.org.pl/