Re[4]: Ograniczanie przepustowości

PLD bondpld w inf.sgsp.edu.pl
Śro, 12 Cze 2002, 00:32:36 CEST

On Tue, 11 Jun 2002 23:15:51 +0200 (CEST)
Arkadiusz Chomicki <chomar w wla.pl> wrote:

> ustawilem cbq
> tak ze ograniczylem ruch dla sieci 192.168.2.0/24
> i mialem nadzieje ze podana przezemnie przepustowosc
> bedzie dla kazdego hosta w tej sieci jednakowa (tzn taka jaka podalem dla
> cbq). okazalo sie ze podana przepustowość zostala jescze podzielona przez
> aktualnie korzystajacych z sieci uzytkownikow
>
> nie wiem czy tak wlasnie dziala cbq
> nie zdazylem tego przetestowawac
> ale moze ktos wie czy tak wlasnie jest

Ustawione przez Ciebie pasmo jest wspólne dla całej klasy adresowej. Jedyna
znana mi metoda na to co chcesz uzyskać to dodanie regułki dla każdego
adresu IP.

gdy dalem osobna regulke dla kazdego IP to nie dziala nawet gdy zalem
192.168.0.34/32 natomiast gdy dalem 192.168.0.34/24 to dzialalo dla
calej sieci
bo moge miec nie tak ?

Bonder